Handelsbetingelser

Betaling
DK Indeklima ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

DK Indeklima ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
DK Indeklima ApS leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Levering med fragtbil
Der leveres ved vognside på fortov nærmest husnummeret (chaufførens skøn), men maksimalt i starten af en indkørsel. Der kan ikke leveres i garage eller carport, da lastbilen ikke altid har palleløfter med

DK Indeklima ApS kan ikke stilles til ansvar for belægningen i indkørslen, dersom den ikke er trykstabil nok eller belægningen ikke kan bære belastningen på det leveret materialer

Fragtmand – genudkørsel
DK Indeklima ApS gør opmærksom på, at du selv skal betale for genudkørslen, hvis fragtmanden ikke finder nogen hjemme, og der ikke er krydset af i ”Må stilles uden kvittering”.

DK Indeklima ApS kan ikke holdes ansvarlig for evt. omkostninger grundet forsinkelser, eller tilfælde af fejlleverede eller defekte varer.

DK Indeklima ApS leverer kun til brofaste øer i Danmark.

Fragtomkostninger og forsendelsesmetode fremgår af kurven.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

DK Indeklima ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

DK Indeklima ApS
Ny Vordingborgvej 38
4771 Kalvehave
CVR: 36984104
reklamation@dk-indeklima.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dk-indeklima.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Abonnementsbetingelser

Abonnementsaftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle vores abonnementer.

Abonnementet træder i kraft fra den dato det bestilles og betales på vores hjemmeside og fortsætter, indtil du selv opsiger det.

Du skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved DK Indeklima.

Betaling af abonnement
Vi trækker pengene på dit kort den dag varerne i abonnementet sendes.

Et abonnement er bindende og betales årligt, hvor vi trækker pengene på det kort, du har tilmeldt dig med. Det fortsætter, indtil du selv opsiger det.

Såfremt du får nyt betalingskort, eller du under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt, at du går ind på Mit DK Indeklima og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil DK Indeklima Aps ikke have mulighed for, at trække betaling for dit abonnement, og du vil dermed ikke modtage dine varer.

Ændringer af abonnementsoplysninger
Ændringer i navn, adresse, e-mail  m.m. skal straks meddeles skriftligt til DK Indeklima ApS på info@dk-indeklima.dk eller ændres via Mit DK Indeklima på vores website.

Abonnement følger kunden, men det er muligt at overdrage et DK Indeklima abonnement ved salg af bolig. Dette skal meddeles til DK Indeklima ApS. Oplys venligst navn, mailadresse og telefonnr. på den som skal overtage abonnementet. 

Ændring af abonnementstype
Ændring af abonnementstype sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. Du kan skifte abonnements type på vores website ved at logge ind på Mit DK Indeklima, eller ved sende en e-mail til info@dk-indeklima.dk.

Ønsker du at skifte abonnement med øjeblikkelig virkning, kan du annullere dit eksisterende abonnement og bestille et nyt.

Kvitteringer og andre meddelelser om dit abonnement
Du vil modtage en kvitteringer og meddelelser for din abonnementsaftale via e-mail.

Som betingelse for oprettelsen af abonnement hos DK Indeklima Aps, giver du samtidig samtykke til at vi må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon.

Du kan altid logge ind på Mit DK Indeklima og se, hvilke abonnementsaftaler du har.

Opsige abonnement
Abonnementet kan opsiges med øjeblikkelig virkning. Du binder dig ikke for noget ved DK Indeklima Aps. Dog skal abonnementet opsiges, inden vi har sendt den pågældende levering. Har du allerede modtaget leveringen, kan du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via Mit DK Indeklima på vores website, eller ved at skrive en mail til info@dk-indeklima.dk

Ændringer af betingelserne for abonnementet
Ændringer af abonnementsaftaler som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af DK Indeklima Aps foretages uden forudgående varsel herom.

Ændringer af abonnementsaftaler til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles på email med et varsel på minimum 30 dage.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på dk-indeklima.dk.

Misligholdelse af abonnement
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er DK Indeklima berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt eller abonnement, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@dk-indeklima.dk

Pricerunners købsgaranti på 50.000 kr.
Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Købsgarantien omfatter forbrugere med adresse i Danmark. Hvis en butik ikke påtager sig sit ansvar ifølge købeloven og løser problemet relateret til et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det er gratis og tager kun et øjeblik. Besøg PriceRunner for at få gratis Købsgaranti

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, defekt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som privatperson.

Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti inkluderer altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende regler og vilkår.

Hver måned hjælper PriceRunner over en million danskere med at finde den laveste pris på populære produkter. PriceRunner har eksisteret siden 2000 og har siden starten været gratis og uafhængig.